- Zgodnie
z ustawą "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o
odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny"
klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania
przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony. - Zwracany towar należy odsyłać starannie zapakowany. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
- Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
- Reklamacje.
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się z obsługą sklepu mailem lub telefonicznie +48 693602296 i poczekać na rozpatrzenie reklamacji ewentualnie instrukcję jak odesłać go pod adres sklepu
Ponnuki Małgorzata Czaplik, ul. Głowackiego 5B/6, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki / rozpatrzeniu reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. - Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.