Menu
Koszyk

Reklamacje i zwroty

  1. Zgodnie z ustawą "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
    Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony.
  2. Zwracany towar należy odsyłać starannie zapakowany. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
  3. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
  4. Reklamacje.
    Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien skontaktować się z obsługą sklepu mailem lub telefonicznie +48 693602296 i poczekać na rozpatrzenie reklamacji ewentualnie instrukcję jak odesłać go pod adres sklepu
    Ponnuki Małgorzata Czaplik, ul. Głowackiego 5B/6, 57-200 Ząbkowice Śląskie.
    Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
    Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki / rozpatrzeniu reklamacji.  Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia.
    Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  5. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

Nasze strony zapisują pliki cookie's w pamięci podręcznej Twojej przeglądarki. Dowiedz się więcej na stronie Zasady ochrony danych